onsdag 18 februari 2009

Smått och gott

Ja smått och gott... Känner mig som en rostig metkrok för tillfället. Ryggen värker något grymt och jag väntar fortfarande på en tid hos ortopeden. Får troligtvis vänta ett tag till.

Har sagt upp all min jakt här hemma p.g.a. Vargeländet. Ser ingen ljusning alls vad det gäller detta här hemma. Har en del jakt norrut så det går nog ingen nöd på oss för det. Det man kommer att sakna är möjligheten att vara i skogen lite när man vill... Ska bli spännande och se hur vi får lägga upp träningen inför SM-kvalet i Augusti. Kommer att anmäla Tua till Jämthundklubbens Mästerskap, kan vara skoj om vi lyckas bli med i lottningen. Kom faktiskt med en gång tidigare med Ymer men vi avstod då det var dagen före SM 2004 och dit var vi redan klara.

Tua växer och ser nöjd ut.

Har lovat Nils att sätta ut några bilder från när han och jag var till Ullevi på Monster Jam.... Så det är väl bäst att jag gör det.


Grave Digger

Maximum Destruction


En nöjd Monster Jam Diggare. Foton av Pappa Tofilovski.

Har ni sett att jag har länkat till några filmtrailers här nere till höger. Riktigt bra filmer faktiskt.
Det kommer en update på valpfronten så fort det händer något nytt.

/Fredrick

Inga kommentarer: